HaHA:) menő angol post cím a menő *.com -os blogoldalamhoz.:DMert miértne….

Nahszóval, összefoglalnám, hogy mikis a terveim a blogommal ami, talán nem is lesz teljes mértékben sajátom. Ezt is mindjárt kifejtem.

Szeretnék ide írni filmekről, könyvekről nagyritkán zenékről. Nem mondom, hogy kritikákat inkább ajánlásnak nevezném majd őket. Mivel első post meg minden tele vagyok lelkesedéssel, meg lazasággal remélem hogy első pár írásom után általam meghirdetett, saját blogom Olvasókra talál. Mert mimás lenne 1 blog lényege? Ígérem figyelek majd helyesírásra bár nemvagyok jó benne,nyugodtan lehet majd szólni,figyelmeztetni hibákra. Jhaés ami a legfontosabb, hogy tudtok majd elvileg kommentelni és jólesne, ha tennétek is. Nincs is szebb, mint saját véleményemet védeni a saját blogomon és IGEN, nagyonis élvezni fogom.:)

Várok egy kis segítséget is majd valakitől(valakiktől), azaz lesz nekem cikkező társam, akit majd én támadok meg jól kommentekben, ha nem fog egyezni a véleményem vele! 🙂 Tervek szerint ő lesz AERO, aki személyes jó barátom, volt osztálytársam és iszonyatosan tud pörögni mindenre, ami szórakoztat vagy arra termett, hogy szórakoztasson. Olyan is előfordulhat majd, hogy egy témáról több post is lesz például ha egy filmet ketten is megnézünk akkor írni fogunk róla két külön postot meg ilyesmik.

– Mitől nem lesz koppintás ez az oldal egyéb híres filmes blogoldalakhoz képest?

– Semmitől és egyben tőlem(tőlünk) meg a személyes varázsomtól és mesteri fogalmazás készségemtől és szerénységemtől(én oldalam megtehetem).Szenvtelenül máshonnét fogom lopni a címeket ezt megígérem,ez biztosítja majd hogy olyan dolgokról olvashassatok amik tényleg éppen a kulturális érdekeket szolgálnak. Viszont soha nem fogok tartalmi lopást elkövetni.

Talán ennyi meg is teszi testpost-nak. Most még nem vágom, hogy milyen néven is fogok hírezni 1általán, nem vágom még teljesen az oldal kezelését,és nem vagyok benne biztos, hogy marad ez a külalak,és nem ígérek aktivitást sem!Ami a lényeg megvan ez. AZ ELSŐ POST.

CEY